Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Argentine filmmaking from the mid-1990s to the present has enjoyed worldwide success. New Argentine Cinema explores this cinema in order to discover the elements that have made for this success, in relation to the country's profound political, social and cultural crisis during the same period. Jens Andermann shows how the most recent wave of films differs markedly from the Argentine cinema of the preceding decade, following the end of the dictatorship in 1983. Studying films by Lisandro Alonso, Albertina Carri, Lucrecia Martel, Raul Perrone, Martin Rejtman, and Pablo Trapero, among others, he identifies a shift in aesthetic sensibilities between these directors and those of the previous generation as well as a profound change in the way films are being made, and their relation to the audiovisual field at large. In combining close comparative analyses with a review of the changing models of production, editing, actorship and location, Andermann uncovers the ways in which Argentine films have managed to construct a complex, multilayered account of their own present, as shot through - or 'perforated' - by the still unresolved legacies of the past.