Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Orville E. Dickerhoof was born before the Wright brothers flew their first airplane and lived to see a man walk on the moon. His own adventures began when he bought a Curtiss Jenny biplane in 1922 and restored it to flying condition. He barnstormed around the midwest in a variety of airplanes, offering rides and participating in aerial circus acts. When he wasn't flying, he worked on the railroad. During his aviation years, he survived a number of mishaps and crashes, and became acquainted with some of the most famous fliers of aviation's Golden Age. In his 90s, at the end of a full life, and still retaining a sharp memory, Dickerhoof related his memoirs to Tom Baker, who wrote them down and added some historical context to create this book. Photographs and letters from Dickerhoof's scrapbook help to illuminate life in rural and small-town America during the time when great locomotives thundered across the prairies and the first airplanes took to the sky.