Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Die Produkte und Dienstleistungen werden immer vergleichbarer, die Kunden erweisen sich als gut informiert und im Vertrieb herrscht ein heftiger Verdrängungswettbewerb. Herkömmliche Verkaufsmethoden sind schon lange ein Auslaufmodell. Das Kaufverhalten der Kunden passt nicht mehr so recht zum Vorgehen der Verkäufer.Wer weiß, wie unser Gehirn arbeitet, weiß, wie Verkaufen noch besser gelingen kann. Michael Kühl-Lenjer, Verkaufstrainer und Business-Coach, bringt es auf den Punkt: Wie lassen sich neurowissenschaftliche Erkenntnisse im Verkaufsprozess nutzbar machen? Weshalb sind Emotionen der Generalschlüssel zum Kunden? Wie gelangen Verkäufer direkt ins Herz und Hirn des Kunden? Warum ist Weiterempfehlung der Königsweg zu neuen Kunden? Wie gelingen tragfähige Preisgespräche und wie meistern Verkäufer kritische Situationen und Beschwerden?Allgemeinverständlich, praxiserprobt und mit zahlreichen wertvollen Tipps öffnet dieses Buch Türen von bisher zu wenig beachteten Potentialen im Verkauf.