Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
¿Por qué tomamos una decisión y no otra? ¿Qué explica que la mayoría de las veces actuemos sin pensar o compremos productos que no deseamos? ¿Cómo nos manipulan los políticos? ¿Qué trucos utilizan los jefes para que hagamos lo que ellos desean y nos sintamos felices? Aquí vas a encontrar todas las respuestas. Neuroeconomía muestra los últimos descubrimientos sobre el cerebro humano, aquellos que explican por qué actuamos de un modo u otro y cómo sacarle partido en la empresa. No solo sirven para saber por qué tomamos una decisión, sino que además nos permiten mejorar los procesos y optimizar los resultados financieros o empresariales e, incluso, influir y manipular las decisiones de los demás para que actúen en nuestro beneficio. Con este libro, avalado por la Asociación Española de Neuroeconomía, descubrirás las diferencias cerebrales entre hombres y mujeres, cómo algunas influencias ambientales -como la luz solar, las tormentas o el ciclo lunar- intervienen en nuestro sistema nervioso y cómo lo hacen más o menos productivo. «En un futuro no muy lejano los grandes gestores estarán formados en la neurociencia de la motivación, de la gestión de las emociones de sus empleados y conocerán mejor por qué el cerebro de los clientes demanda unos productos y destierra otros. Sin duda alguna, aquellos que posean estos conocimientos serán los que mejor lideren las empresas del futuro», dice Pedro Bermejo