Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Ziel der Bachelorarbeit ist es, Erlösstrategien für das mobile Fernsehen zu untersuchen und für das junge Medium ein erfolgsversprechendes Geschäftsmodell anhand von dailyme.tv zu beleuchten. Es wird eingangs die Makroumwelt und der derzeitige Entwicklungsstand um Mobile TV betrachtet. Im Mittelpunkt steht dabei das junge Mobile TV Start-Up mando.TV GmbH aus Berlin, welches es sich zum Ziel gesetzt hat, den Mobile TV-Player dailyme.tv als Standardapplikation auf mobilen Endgeräten zu integrieren. Die vorliegende Arbeit beschäftigt sich ferner mit der Betrachtung der Mikroumwelt um dailyme.tv, folglich der Aufgabenumwelt jener Markteilnehmer, welche in unmittelbarer Beziehung zu den Unternehmensaktivitäten stehen. Im Laufe der Arbeit wird gezeigt, wie es dailyme.tv mit einem innovativen Konzept der Einfachheit, Mobilität und einem hohen Individualisierungsgrad schafft, den 'First-Mover-Advantage' im mobilen Fernsehmarkt zu setzen. Mit dieser theoretischen Grundlage werden daraufhin Erlösmodelle für dailyme.tv erarbeitet, welche der Applikation verhelfen, nachhaltig auf mobilen Endgeräten Verbreitung zu finden.