Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book aims to fulfil two objectives: to contribute to the state of knowledge in the broad area of relationship marketing and to provide readers with an insight into the antecedents and roots of the current "fashionable" interest in relationship marketing. The first part of this book presents ideas on our current understanding of networks, relationships, and interaction. The second part contains contributions which will be of interest to all those undertaking research in the area of business-to-business marketing. Part three, containing contributions with a strategic orientation, aims to give readers an indication of how broad the scope of the subject matter really is. The contributions represent some of the most current and interesting thinking and empirical research in the field, and have been chosen to reflect the way in which the theme of relationship marketing has matured and developed. They cover the three areas of interactions, networks, and relationships, but this book goes further by the way in which these topics are covered. The chapters include theoretical developments in the area, practical case studies, and also new methodologies that can be applied to the study of relationship marketing.