Net Curiosity Score (NCS) gaat niet alleen over verandering, maar over nieuwsgierigheid als sleutel om ermee om te gaan. Veel bedrijven meten nieuwsgierigheid niet, en dat wil dit boek veranderen. NCS is vintage Rik Vera: direct en verrassend. Het is geen typisch businessboek, maar een mix van persoonlijke verhalen, zakelijke inzichten en filosofie. Het leest vlot en zit vol praktische tips, zonder saaie buzzwords. In plaats van bedrijven te laten kopiëren, daagt het boek je uit zelf nieuwsgierig te worden en dat te meten met de Net Curiosity Score. Daarom biedt het boek geen voorgekauwde antwoorden, maar neemt je mee op een ontdekkingsreis langs een netwerk van fietsknooppunten dat je op weg zet naar innovatie. Voor wie nieuwsgierigheid wil meten, is er ook een handig NCS-playbook.
'Dit boek lezen voelt als een reis vol ontdekkingen. Het laat op briljante wijze zien hoe nieuwsgierigheid innovatie kan stimuleren, normen kan uitdagen en je bedrijf kan ondersteunen.'
- Karin Van Hoecke, General Manager Transformation & Data KBC
Net Curiousity Score zal zorgen voor een positieve gedragverandering in deze boeiende maar ook onzekere tijden. Lees het boek en blijf nieuwsgierig.'
- Harry Demey, medeoprichter en CEO van reclamebureau LDV United
Meestal wordt aangeraden niet in het konijnenhol te vallen zoals Alice deed. Ik ben het daar niet mee eens. En ik denk Rik ook niet. NCS wordt Riks beste boek. Waarom? Omdat het bedrijven dwingt in het konijnenhol te springen.'
- ianka fleerackers, personal branding, mentor, auteur, spreker, podcaster
We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.