Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How do we decide which animals are family and which are food? Why are we surprised to see a rooster gazing out the kitchen window or a hen studying herself in the mirror? After all, chickens are present in many homes, as flesh and eggs, but not as individuals with personalities of their own. In early 2017, photographer Janet Holmes met a hen suffering from reproductive illness at the Wild Bird Fund in New York City, where she volunteered as a caregiver. During her search to find a permanent home for the hen after she was discharged from the Fund's clinic, Janet Holmes discovered a network of people (primarily women) who turn their homes into sanctuaries for rescued chickens. She decided to make portraits of the chickens and their rescuers to honour both the birds who had suffered so much before their rescue and the people who invested so much love, time, and money caring for them.