Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This pupil's book is part of a Key Stage 3 English scheme that reflects National Literacy Strategy priorities by spanning both non-fiction and fiction text-types in twin student books. Each student text provides 18 sections of themed stimulus texts plus differentiated activities at word, sentence and text levels meeting the requirements of the English Framework. They have a rigorous approach to developing writing skills that follows a consistent pattern in order to provide both continuity with and progression from Key Stage 2. The y have suggestions for National Literacy Strategy - recommended lesson structures are provided in a separate teacher's guide. Extra support for students struggling to reach Level 4 is provided in a separate copymaster resource book, as well as assessment materials modelled on the end-of-year tests. Differentiated extension work is provided at the end of each unit giving a choice of writing tasks, centred on the unit theme, enabling students to revise earlier writing styles.