Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
By combining focus groups and interviews with innovative research techniques, such as web-based discussions and Q methodology, this book provides insights into the daily experiences of those using the British transport system. Despite an entitlement to a basic level of mobility, travel decision-making can be more complex for members of marginalised groups - this book therefore examines the complexities of travel amongst different social groups. The complex nature of travel for different social groups is the starting point for this book's investigation of the experiences of the extremely socially marginalized, compared to those who are fully included. By comparing the impacts of transport on individuals at different points on a scale of social inclusion/exclusion, the book reveals the nuanced and textured ways in which transport is embedded in people's lives and lifestyles. By analysing people's lived experience of transport, rather than focussing on economic or engineering factors, the book provides useful new insights into future transport needs. It makes a compelling case that transport-related social exclusion has been neglected by local and regional policy makers and puts forward suggestions for best case practice for the future.