Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The fast-food worker finds refuge in a bathroom stall to respond to her boyfriend's fifth message in an hour. The human resources manager sees a colleague sending a stream of text messages during a meeting and quickly grabs her mobile to make sure she's also multitasking. These scenarios are common, but unique to the 21st century. Until the early 2000s, workplaces provided most of the computers and portable devices that employees used to perform their jobs and communicate with others. Today, people bring their own mobile devices to work and create new norms for how communication occurs in the workplace. Managers and organizations respond by setting and enforcing new policies that are intended to help them navigate the ever-changing mobile-communication environment. In Negotiating Control: Organizations and Mobile Communication, Keri K. Stephens responds to the struggles of employees, organizations, and even friends and family, as they try to understand new norms for connectedness in the workplace. Drawing on over two decades of her own research and fieldwork, representing people in over 35 different types of jobs, Stephens claims that though people assume mobile communication is a uniform practice, there are underlying -- and often hidden -- issues of control and power at play, which shape how people are permitted and expected to use mobiles to communicate while working. The accounts Stephens offers reveal the many ways that these portable tools are actually used across work environments today, integrating information, communication, and data, and connecting people in expected and often conflicting ways.