Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
As a particular form of Chinese minority education in practice, Tibetan boarding class in inland China is relatively less well-studied. Additionally, little voice is heard from Tibetan themselves who are experiencing Chinese minority education. To respond to the need for more research in this area, a case study is conducted, intending to explore a particular Tibetan boarding class from a Tibetan learner's perspective. Underpinned by a theoretical framework of language ecology, this study explores the interrelation and interaction among language, learners, and contexts. The study is informed by multicultural education, a notion grounded and well studied in North American discourse. Yet in view of the variations between North American discourse and Chinese context, the notion of multicultural education can not be entirely applied to Chinese minority education. Suggestion on future improvement is also discussed.