Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El contenido de la presente obra va destinado a profesionales e invest igadores de la educación. Recoge la tradición cultivada en la cultura política y lo aplica al principio de negociación, como esquema explica tivo de los intercambios en el aula y como principio de procedimiento ético para el desarrollo de la práctica. Superando el paradigma centra do en el profesor o el centrado en el alumno, se propone comprender la actividad didáctica desde la negociación del curriculum reconociendo que se negocia el poder (roles, normas, autoridad), las tareas o condi ciones del trabajo escolar, y el orden escolar; así se abandonan las v iejas metáforas de la disciplina, el castigo o la motivación para cult ivar las del diálogo, el consenso y la negociación. Se describen las condiciones de desigualdad que dan lugar a las resistencias y conflic tos que impiden la negociación del curriculum en términos de igualdad entre los implicados en la relación de enseñanza-aprendizaje Por ello, hay que localizar a