Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The twenty-seventh edition of the NBER Macroeconomics Annual continues a tradition of featuring theoretical and empirical contributions that shed light on central issues in contemporary macroeconomics, pushing the frontiers of macroeconomic research on topics related to both the business cycle and economic growth and addressing important policy-relevant questions. This year's volume features two papers that illuminate two causes of the recent financial crisis: how firms accessed credit during the financial crisis and how the risk in mortgage lending was measured in the UK in the decades before the crisis. Other papers in this volume include a study of individual prices over time that draws out the implications of observed price adjustment for macroeconomic models of price stickiness, a focus on the implications of microeconomic estimates of labor supply for the determination of employment rates, a study of the empirical validity of the Keynesian explanation for employment declines during recessions, and an innovative paper that measures the efficacy of fiscal stimulus by looking at the economic impact of changes in federal highway spending across US states.