Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is part of the Más Savia Project of Ediciones SM: a global project designed so that all pupls learn with security develop their abilities and relate what they learn with what they experience in their lives. The objective of the project is to support the teacher sothey can guide the pupils' learning according to their individual capacities, intelligences and skills. To this end, Más Savia offers a series of resources, methodologies and tools backed-up by technology. Más Savia helps all pupils learn because... 1 It brings together similar contents so that the pupils can connect concepts and establish relationships between them. 2 Más Savia follows a systematic methodology which places the pupil at the centre of their own learning. This methodology is developed over four phases: ·áááááááá Let's Get Started - motivation through the activation of previous knowledge and the creation of anticipation. ·áááááááá Let's Understand - comprehension of the new contents. ·áááááááá Let's Use - The application and transerence to other contexts and to life itself. ·áááááááá Review - revising what has been learmed through diverse activities such as visual thinking and skills competences. Learning through Service empowers the pupils to make a positive impact on their own environment. 3 Clear language, scaffolding, well-organized content and realistic images, adapted to the pupils' age, facilitates understanding. Furthermore, there is the possibility to work on certain activities in a more guided way which adapts to different learning rhythms through digital didactic resources. 4 The development of co-operative learningáeasily adaptable to the classroom context. An efficient and complete way to to help the children learn together how to work individually. 5 Encourage the development of Learning to Think strategies to give the pupils the tools to deepen their learning experiens throughout their lives. Specifiacally, Mas Savia presents a systematic work on metacognition so the pupils may refklect on four fundamental aspects: what they learn, how to learn better, who they have learned with and how they have felt.