Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is concerned with philosophical and physiological aspects of educational activities in the times of a global crisis that has three aspects: (1) a civilisation crisis caused by accelerated technological development, (2) a biosphere-ecological crisis, and (3) the crisis of anthropocentric world view. The authors believe that to meet the educational challenges of the future it is necessary to take a systematic and scientifically grounded approach to teaching. In our book we present neurological and physiological findings that are relevant to understanding the process of learning, its limitations, and the contexts in which learning proceeds quickly, or grinds to a halt. Various types of learning and the associated physiological responses are presented, and the consequences for the design of learning programs and environments are discussed.