Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Native Advertising

Advertorial Disruption in the 21st-Century News Feed

Lisa Lynch
Paperback | Engels | Disruptions
€ 41,45
+ 82 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving



Native Advertising

examines the emerging practices and norms around native advertising in US and European news organizations. Over the past five years native advertising has rapidly become a significant revenue stream for both digital news "upstarts" and legacy newspapers and magazines.

This book helps scholars and students of journalism and advertising to understand the news industry's investment in native advertising, and consider the effects this investment might have on how news is produced, consumed, and understood. It is argued that although they have deep roots in earlier forms of advertising, native ads with a political or advocacy bent have the potential to shift the relationship between news outlets and audiences in new ways, particularly in an era when trust in the media has reached a historic low point. Beyond this, such advertisements have the potential to shift how media systems function in relation to state power, by changing the relationship between commercial and non-commercial speech.



Drawing on real-world examples of native ads and including an in-depth case study contributed by Ava Sirrah, Native Advertising provides an important assessment of the potential consequences of native advertising becoming an even more prominent fixture in the 21st-century news feed.



Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
136
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032178691
Verschijningsdatum:
30/09/2021
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
140 mm x 216 mm
Gewicht:
167 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 82 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.