Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

MUTUAL FUNDS MARKETING AND McCARTHY

Saurabh Singh
Paperback | Engels
€ 48,45
+ 96 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Return to investors on money invested by them in government backed avenues have bottomed, which has forced investors to go for investing their savings in money markets anticipating better returns. The lack of awareness as to complex interplay of market forces makes investor fear about the possibility of shrinkage in the purchasing power of their investment. This scenario gives birth to the requirement of people well versed with the art of trade or any firm providing such services. This opportunity has led to entry of a large number of fund house and consequently also to an intense competition to grab the investors' share. Thus mutual fund industry today is not only about managing the funds but also making the investors believe that their money rests in safe hands. All this action and phenomenon has forced the players to apply lot of marketing gimmicks to hold the investors with them. This situation has made the study on application of McCarthy's Marketing Mix Model to make an inroad in customers' decision making, a very pertinent and timely study. The present besides analyzing the same also comes out with the positions that players, can take to have an edge over the rivals.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
88
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783838373324
Verschijningsdatum:
3/02/2011
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
140 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 96 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.