Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Francis Hueffer (1845-89) was born and studied music in Germany, but moved to London in 1869 to pursue a career as a critic and writer on music. He edited the series 'The Great Musicians' for Novello and Co., was music critic of The Times, and was an early advocate and interpreter to the British of Wagner. His Musical Studies of 1880 is a collection of essays on Beethoven, Chopin, French opera, Schopenhauer ('among the numerous German metaphysicians, the only one who has said anything worth listening to about music'), and of course Wagner: an article on the Ring written before the first performance of the complete cycle, and an account of that performance at Bayreuth. The collection finishes with the provocative essay 'The chances of English opera' (1879), which contrasts the lively opera scene in the rest of Europe with the lack of a tradition of English opera.