Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This study analyzes the radicalization of art music in early post-war France in its broader socio-cultural and political context, pursuing two lines of inquiry. The first details the attitudes towards musical conservatism and innovation adopted by cultural strategists representing Western and Soviet ideological interests at the onset of the Cold War. The second, which draws upon the commentaries of Adorno and Sartre, recognizes that the Cold War generated a heightened political awareness among French musicians precisely when the social relevance of avant-garde music had become the subject of widespread debate.