Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Visitor engagement and learning, outreach, and inclusion are concepts that have long dominated professional museum discourses. The recent rapid uptake of various forms of social media in many parts of the world, however, calls for a reformulation of familiar opportunities and obstacles in museum debates and practices. Young people, as both early adopters of digital forms of communication and latecomers to museums, increasingly figure as a key target group for many museums. This volume presents and discusses the most advanced research on the multiple ways in which social media operates to transform museum communications in countries as diverse as Australia, Denmark, Germany, Norway, the UK, and the United States. It examines the socio-cultural contexts, organizational and education consequences, and methodological implications of these transformations.