Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Die mündliche Nicht-Beteiligung im L3-Deutschunterricht in Sri Lanka ist Thema der vorliegenden Untersuchung. Es zeigt sich, dass komplexe Einflussfaktoren, darunter kognitive, affektive, individuelle und soziokulturelle Elemente, maßgeblich zum Lernerfolg beitragen. Das Erlernen einer zweiten Fremdsprache (L3) unterscheidet sich quantitativ und auch qualitativ vom Erlernen einer ersten Fremdsprache (L2). Motivation, Sprachangst und Spracheinstellungen in einem L3-Lernkontext spielen eine wesentliche Rolle. Damit liefert das Buch wichtige Denkanstöße für alle im Bereich der Mehrsprachigkeitsforschung Tätigen und ist relevant für Lehrende in den Fächern Deutsch als Fremdsprache und Deutsch als Fremdsprache nach Englisch - ein Gebiet, das bisher in der Lehre zu wenig berücksichtigt wurde.