Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This SpringerBrief discusses the most recent research in the field of multimedia QoE evaluation, with a focus on how to evaluate subjective multimedia QoE problems from objective techniques. Specifically, this SpringerBrief starts from a comprehensive overview of multimedia QoE definition, its influencing factors, traditional modeling and prediction methods. Subsequently, the authors introduce the procedure of multimedia service data collection, preprocessing and feature extractions. Then, describe several proposed multimedia QoE modeling and prediction techniques in details. Finally, the authors illustrate how to implement and demonstrate multimedia QoE evaluation in the big data platform. This SpringerBrief provides readers with a clear picture on how to make full use of multimedia service data to realize multimedia QoE evaluation. With the exponential growth of the Internet technologies, multimedia services become immensely popular. Users can enjoy multimedia services from operators or content providers by TV, computers and mobile devices. User experience is important for network operators and multimedia content providers. Traditional QoS (quality of service) can not entirely and accurately describe user experience. It is natural to research the quality of multimedia service from the users' perspective, defined as multimedia quality of experience (QoE). However, multimedia QoE evaluation is difficult, because user experience is abstract and subjective, hard to quantify and measure. Moreover, the explosion of multimedia service and emergence of big data, all call for a new and better understanding of multimedia QoE. This SpringerBrief targets advanced-level students, professors and researchers studying and working in the fields of multimedia communications and information processing. Professionals, industry managers, and government research employees working in these same fields will also benefit from this SpringerBrief.