Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book refreshes the required maths fundamentals (systems, trigonometry and functions) to enable a successful mastering of the relevant content for pixel professionals. The initial maths basics will guide the reader through several standard topics, such as vectors and parameters. In addition to exploring the golden section, Multimedia Maths offers surprising and reality-based insights into Bezier curves and B-splines. Screen effects and image handling are taken to a higher level via a detailed outline of all the basic transformations. The book is accompanied by a companion website. 'Multimedia Maths achieves a nice balance between deductive mathematics and broad accessibility, particularly through its interactive companion site.' Leo Storme - Pure Mathematics and Computer Algebra, UGent 'In this revised edition of Multimedia Maths, Ivo De Pauw and Bieke Masselis cover screen related mathematical ideas, ranging from trigonometry to transformations and reveal beziers in an understandable fashion. It is a must have for every multimedia professional.' Fries Carton - Guerrilla Games, Amsterdam