Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
For hundreds of years verbal messages such as lectures and printed lessons have been the primary means of explaining ideas to learners. Although verbal learning offers a powerful tool, this book explores ways of going beyond the purely verbal. Recent advances in graphics technology and information technology have prompted new efforts to understand the potential of multimedia learning as a means of promoting human understanding. In Multimedia Learning, Second Edition, Richard E. Mayer examines whether people learn more deeply when ideas are expressed in words and pictures rather than in words alone. He reviews 12 principles of instructional design that are based on experimental research studies and grounded in a theory of how people learn from words and pictures. The result is what Mayer calls the cognitive theory of multimedia learning, a theory first developed in the first edition of Multimedia Learning and further developed in The Cambridge Handbook of Multimedia Learning.