• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Multilingual Frameworks

The Construction and Use of Multilingual Proficiency Frameworks

Barrie Hunt, Neil Jones, Karen Ashton
Paperback | Engels | Studies in Language Testing | nr. 40
€ 125,95
+ 251 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Describes 20 years of work at Cambridge English to develop multilingual assessment frameworks. Multilingual Frameworks covers the development of the ALTE Framework and 'Can Do' project; work on the Common European Framework of Reference and the linking of the Cambridge English exam levels to it; Asset Languages - a major educational initiative for UK schools; and the European Survey on Language Competences. It proposes a model for the validity of assessment within a multilingual framework, and while illustrating the constraints which determined the approach taken to each project, makes clear recommendations on methodological good practice. It looks forward to the further extension of assessment frameworks to encompass a model for multilingual education.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
290
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 40

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781107641723
Verschijningsdatum:
22/09/2014
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
150 mm x 226 mm
Gewicht:
408 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 251 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.