Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Examining college and university curricula, this annotated bibliography cites over 300 articles, books, and other works that document the impact of multiculturalism on higher education during the 1980s and 1990s. Included are writings that address change in both the traditional disciplines and the interdisciplinary fields of women's studies, African American studies, and ethnic studies, with emphasis on other controversial works that focus on integrating the emerging scholarship into core curricula and on the evolution and current status of that scholarship. After an introduction to multiculturalism, the book looks at works that define multiculturalism and examines its effect on traditionalists and reformers alike. The authors discuss institutional experiences, citing specific examples of curricular integration and resistance. Quantitative and qualitative studies are highlighted to show multicultural change in the academy, including political correctness debates. Each chapter begins with a summary of major issues and works, an appendix lists all referenced journals, and there is an author index. This book provides easy access to a wide range of literature across many disciplines and fields. It will be useful to faculty and administrators, researchers and students in women studies, African American studies, ethnic studies, and other interdisciplinary fields.