Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
While many professionals argue about the validity and acceptability of the non-dominant dialects/discourse systems of minority groups, schools and colleges continue to discriminate against and penalize students who use non-dominant dialects and discourse. This study describes and analyzes non-dominant dialects/discourse systems associated with certain cultural groups in the U.S. and examines their school experiences. Building from the theoretical foundations of critical, liberatory literacy and whole language approaches to teaching, the book suggests classroom approaches designed to help teach people from various cultures to improve their own literacy levels without losing their individual/cultural identities.