Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Die Universitat Gesamthochschule Kassel fuhrte am 6. und 7. Oktober 1993 eine Tagung zu "Multi-Media in der Unternehmenskommunikation" durch (Veranstalter H. Dehlinger, FBDesign, R. HiinerbergundR. Vahrenkamp, FB Wirtschaftswissenschaften). Diese Konferenz diente als Anregung, den vorliegenden Sammelband zu einem wicht i- gen Anwendungsbereich, dem Marketing, herauszugeben. Erenthiilt Grundlagenbeitrage, die sich mit der generellen Multi-Media-Thematik imMarketingkontext befassen, sowie Praxisbeispiele, die Einsatzmoglichkeiten demonstrieren. Multi-Media ist gerade im Marketing ein aktuelles Thema, die Einstellungen hierzu reichen von Euphorie iiber eine revolutioniire Entwicklung bis zu Ablehnung als Modetrend. Veroffentlichungen zur Thematik sind ebenfalls oft einseitig gepragt; sie sind entweder technisch ausgerichtet, einzelfallorientiert oder aus der einengenden Sicht bestimmter wissenschaftlicher Disziplinen verfafit. Dieses Buch deckt ein weites Spek- trum von Meinungen aus Wissenschaft und Praxis ab und beleuchtet so Moglichkeiten und Probleme von Multi-Media-Entwicklungen aus verschiedenen Blickrichtungen, urn dem Marketingfachmann ein abgewogenes Urteil zu dem schillernden Multi-Media- Thema zu ermoglichen. Damit solI ein Beitrag zur Grundlagen-und zur Anwendungs- diskussion geleistet werden. An dieser Stelle sei allen Autoren fur die Oberlassung der Beitrage gedankt sowie Frau D. Belhadi und Frau M. Tisafalvi fur die technische Fertigstellung des Sammelbandes.