Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Since the introduction of the personal computer, multi-media has become an important ingredient of modern life. Yet the combination of different media has a long history in western European culture: during the Middle Ages and early modern period, artists from various disciplines collaborated frequently and produced amazingly complex multi-media art works. The contributions to this volume in the series Groningen Studies in Cultural Change take up the challenge to go 'beyond comparatism' in order to study combinations of the arts in the most literal sense of the word and explore the changing attitudes towards the production and perception of multi-media art from the Middle Ages to the early modern period. The topics range from the epistemology of word and image combined, multi-media interior decoration, early forms of 'Totaltheater', political communication, the emotive effects of Lutherian poetry and music, to the eighteenth century French critics of 'ut pictura poesis'.