Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
While analyzing the impact of personality dimensions and entrepreneurial motivation it reveals that 63 per cent of the variance in the dependent variable of entrepreneurial motivation is explained by personality of women entrepreneurs' dimensions. The findings indicate that initiator, self-confidence, good controller, challenger, group friendliness and influencer are positively correlated with motivation of women entrepreneurs and manoeuverability is negatively correlated. Even sociability, endurability, alertness and responsible person have positive effect and managerial quality and effective financial management have negative effect, there is no evidence for significant effect. While analysing the impact of attitude dimensions and entrepreneurial motivation, the study reveals that 57.1 per cent of the variation in the entrepreneurial motivation is explained by entrepreneurial attitude dimensions. The findings indicate that the gentle stoker is the strongest predictor of variation in entrepreneurial motivation. The other attitude factors such as team leader, good deliverer and track keeper are also positively correlated with entrepreneurial motivation.