Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Multi-Criteria Decision Modelling

Applicational Techniques and Case Studies

€ 182,45
+ 364 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book examines Multi-Criteria Decision Modelling (MCDM) methodologies and facilitates diverse ways for strategic decision-making in a variety of practical applications. This book also provides a pragmatic foundation for solving real-life problems in different scenarios of emerging global markets.

Multi-Criteria Decision Modelling: Applicational Techniques and Case Studies

depicts the use of sensitivity analysis and modelling and includes case studies to understand and illustrate challenging concepts. It also offers step-by-step comprehensive methodologies for the utilization of MCDM to a variety of situations. The book deliberates ways for companies to use these methods to their advantage in order to achieve sustainability. Furthermore, it also presents an overview of the major streams of thought and provides a holistic view of the latest research and development trends in modelling and optimization.

FEATURES

  • Offers a stepwise comprehensive methodology for the application of MCDM to a variety of situations
  • Presents an overview of the major streams of thought present in the MCDM technique
  • Provides a holistic view of the latest research and development trends in the emerging markets in terms of modelling and optimization using MCDM for different industrial sectors
  • Illuminates a practical foundation in order to provide a guide to address the problems of emerging markets
  • Enlightens the ways for companies to use these methods to their advantage to be able to achieve sustainability

This book is a guide for those performing decision analysis for academic purposes as well as for researchers aspiring to expand their knowledge on MCDM problem solving.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
206
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780367645588
Verschijningsdatum:
2/08/2021
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
489 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 364 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.