• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Multi-Channel Strategies for Retail Financial Services

A Management-Framework for Designing and Implementing Multi-Channel Strategies

Patrick Dahmen
Paperback | Engels
€ 52,95
+ 105 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

VII Foreword The retail financial services industry, especially the insurance industry, is undergoing fundamental changes. Prior to and in the aftermath of the deregulation of the insurance industry at the beginning of the 1990's, insurers have continued to focus more on stability and security rather than on efficiency and profitability. The capital market crisis, the deregulation, the gradual break-up of the traditionally integrated value chain coupled with the emergence of new players in the market as well technological advancements have all led to a fundamental shake-up of the financial services industry. Nevertheless, the cultural consequences of the regulated period are still visible today: in some insurance companies changes in the distribution of financial services can seldom be implemented without the acceptance of its tied agent channel, although experience from neighbouring industries, for example retail banking, clearly illustrates the necessity to align the distribution system with new trends in consumer behaviour, i. e. , with the general wish for more convenient shopping opportunities anywhere, anytime and in any way. Financial services are characterised by a high degree of interactivity with the customer during the entire process of service delivery, while information asymmetries arise as a result of the dominance of credence and experience qualities. The product "financial services" therefore goes far beyond its core product, e. g. risk protection; it covers all other elements of the customer relationship process.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
215
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783824481910
Verschijningsdatum:
28/10/2004
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
148 mm x 210 mm
Gewicht:
285 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 105 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BUNDELPROMO

2+1 GRATIS op meer dan 200 producten

Profiteer nu van onze vroegboekkortingen
BUNDELPROMO
2+1 GRATIS op meer dan 200 producten
ACTIEPRIJS

€ 10 korting

op de Vivlio Light en Light HD e-reader
ACTIEPRIJS
Vivlio Light en Light HD e-reader met € 10 korting
AANGERADEN

Dé boeken bij jouw vakantiebestemming

door ons geselecteerd
AANGERADEN
Dé boeken bij jouw vakantiebestemming
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.