Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Motivation is a vital element in learning, and the most commonly cited explanation for success or failure in language learning. Jill Hadfield and Zoltan Dornyei present a new theory of motivation centred around the notion of the " Ideal Future Language Self", arguing that if students have a rich and inspiring vision of themselves as successful future language learners and users, they will be motivated to work hard to actualise the vision and become that learner. This book: integrates the latest research in language teaching with innovative classroom practice offers suggestions on how the various components of the theory could be structured into a teaching sequence includes a variety of imaginative classroom activities designed to aid both student and teacher in creating and actualising the Ideal Self through visualisation, goal setting, task identification and planning, and a selection of appropriate learning strategies shows how teachers can undertake motivation-related research in their own classrooms This is an ideal guide to and activity book for the theory and practice of motivation in language learning for students and teachers alike.