Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Building on rigorous research by the world-renowned Glasgow University Media Group, More Bad News From Israel examines media coverage of the current conflict in the Middle East and the impact it has on public opinion. The book brings together senior journalists and ordinary viewers to examine how audiences understand the news and how their views are shaped by media reporting. In the largest study ever undertaken in this area, the authors focus on television news. They illustrate major differences in the way Israelis and Palestinians are represented, including how casualties are shown and the presentation of the motives and rationales of both sides. They combine this with extensive audience research involving hundreds of participants from the USA, Britain and Germany. It shows extraordinary differences in levels of knowledge and understanding, especially amongst young people from these countries. Covering recent developments, including the Israeli attacks on Lebanon and Gaza, this authoritative and up-to-date study will be an invaluable tool for journalists, activists and students and researchers of media studies.