Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Moral Philosophy and Moral Education considers the interconnections of ethics, education, and the philosophy of culture as related to the human concern with self-knowledge. The individual self finds its inner life writ large in the forms of culture such as religion, art, and history. Such forms of cultural life represent and embody normative ideals that can provide the necessary content to shape the character and the conduct of civic life. Thora Ilin Bayer draws upon the ancient Greek view of education as paideia and the conception of Bildung of the German idealist philosophers. These two ideas of education aim at the development of the whole person as distinct from training in a particular skill, subject matter, technique, or occupation. The education of the whole person aims at the production in the individual of a broad mental outlook harmoniously joined with a knowledge of the great perspectives and principles of human culture as it takes its various shapes within the history of humanity. Moral philosophy requires both culture and the individual as its terms of inquiry, and moral education requires a vision of how to have these two terms interact to form a whole.