Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Why do advocacy campaigns succeed in some cases but fail in others? What conditions motivate states to accept commitments championed by principled advocacy movements? Joshua Busby sheds light on these core questions through an investigation of four cases - developing country debt relief, climate change, AIDS, and the International Criminal Court - in the G-7 advanced industrialized countries (Canada, France, Germany, Italy, Japan, the United Kingdom, and the United States). Drawing on hundreds of interviews with policy practitioners, he employs qualitative, comparative case study methods, including process-tracing and typologies, and develops a framing/gatekeepers argument, emphasizing the ways in which advocacy campaigns use rhetoric to tap into the main cultural currents in the countries where they operate. Busby argues that when values and costs potentially pull in opposing directions, values will win if domestic gatekeepers who are able to block policy change believe that the values at stake are sufficiently important.