Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Dass das Fressen vor der Moral kommt, weiß der Mensch spätestens seit Bertolt Brechts Dreigroschenoper. Vielleicht kommt die Moral in der Gesellschaftsgeschichte ja aber auch mit dem Essen? Oder steht sie nicht vielleicht doch vor dem Essen? Immerhin sieht bereits Platon nur diejenigen als tauglich für die polis, die zur Mäßigung und zur Askese im Stande sind. Klar ist jedenfalls, so machen die Ernährungswissenschaftler Eva-Maria Endres und Christoph Klotter in ihrem Beitrag in Kursbuch 204 deutlich, dass Essen moralisiert wird, dass der Wunsch, mit, durch oder beim Essen das Richtige zu tun, ungebrochen ist, zumal in einer Moderne, in der Essen in den Sozialen Medien hochgradig individualisiert wird.