Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The influence of Fantagraphics' flagship anthology of new comic art and storytelling continues to grow with annual award nominations, a widely-acknowledged banner 2008 that found MOME on many year-end critics' lists, increasing academic and library interest, several gallery exhibitions mounted nationwide, and an increasingly potent well of top-notch, known and unknown talent making every issue a surprising, dense and delightful read. With this season, the quarterly journal of comics will have brought over 2,000 pages of new comics to the world since its inception in 2005.
Upcoming contributors of short stories to MOME include: Lilli Carré, Laura Park, Olivier Schrauwen, Tom Kaczynski, Dash Shaw, Ray Fenwick, Émile Bravo, Andrice Arp, Al Columbia, Eleanor Davis, Nathan Neal, Conor O'Keefe, Jon Vermilyea, Jonathan Bennett, Robert Goodin, Sara Edward-Corbett, Derek Van Gieson, and many more.
2009 saw the end of three serials for MOME--legendary cartoonist Gilbert Shel¬ton's serialized graphic novel, "Last Gig in Shngrlig," Paul Hornschemeier's "Life with Mr. Dangerous," and Tim Hensley's "Wally Gropius"-- and the launch of two more.
T. Edward Bak's biography of German naturalist Georg Wilhelm Steller--who traveled with Vitus Bering on what is generally known as the Second Kamchatka Expedition in 1741--is certain to eventually become one of the most acclaimed graphic novels of the decade. In the hands of Bak, Steller's narrative story transcends natural history, science and biography and becomes a riveting, beautifully illustrated drama.
Ted Stearn's cult favorite characters have struck a chord with comic lovers over the years (Matt Groening declares them "why I love comics") in two previous graphic novels, Fuzz & Pluck and Fuzz & Pluck: Splitsville. Stearn now graces MOME with a new, serialized adventure in which the hapless Fuzz & Pluck discover a literal money tree. The ensuing entanglement of intrigue and desire is a surrealist, picaresque tour de force of comics storytelling with strong thematical ties to America's housing and financial meltdown, and the dreams that led to it. There's also a pirate, and we all know that pirates sell.