Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Investigates the language learning, multiple literacy development, and schooling and community experiences of the Somali population in Minnesota - a community which is Muslim, refugee, and under-schooled
Brings together five years of interdisciplinary research, drawing upon theories from the fields of applied linguistics, second language acquisition, education, and sociology
Uses a range of epistemological frames to explore central and contemporary problems that tie language learning to racialized, religious, and gendered identities
Argues for the centrality of socio-political contexts in language learning and for the integration of advocacy and research