Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How did explicit sexual representation become acceptable in the twentieth century as art rather than pornography? Allison Pease answers this question by tracing the relationship between aesthetics and obscenity from the 1700s onward, focusing especially on the way in which early twentieth-century writers incorporated a sexually explicit discourse into their work. The book considers the work of Swinburne, Joyce and Lawrence and artist Aubrey Beardsley within the framework of a wide-ranging account of aesthetic theory beginning with Kant and concluding with F. R. Leavis, I. A. Richards and T. S. Eliot.