Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Nach "Erfolgreiches Personalmanagement in der Zahnarztpraxis" und "Erfolgreiches Patientenmanagement in der Zahnarztpraxis" komplettiert "Erfolgreiches Prozessmanagement in der Zahnarztpraxis" das Trio der Nachschlagewerke aus der Reihe "Modernes Praxismanagement". Behandlung, Abrechnung: Dies wird oftmals als die Kernfaktoren für Umsatz und Gewinn angesehen. Dabei geht es um weitaus mehr. Eine (wirtschaftlich) erfolgreiche Praxis zeichnet sich dadurch aus, dass sie Strukturen und Abläufe planerisch und organisatorisch so gestaltet, dass diese bei einer hohen Produktivität zielgerichtet den Praxisalltag erleichtern. Ohne ein funktionierendes Prozessmanagement entstehen oftmals längere Warte- und Leerlaufzeiten, womit z. B. neben Patienten- und Mitarbeiterunzufriedenheit - bei gleichbleibenden Personal- und Betriebskosten - Einnahmen ausbleiben.Diese und viele weitere Bereiche legt das neue Kurzverzeichnis greift das Nachschlagewerk auf und macht offenkundig, wie wirtschaftlich entscheidend das Zusammenspiel von Terminplanung und Behandlung, Datenmanagement, Kostenkontrolle und vieles mehr für das Unternehmen Zahnarztpraxis ist.