Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This provocative study was developed to uncover the thought processes of the best-selling authors from 1850 to 1920 concerning the subject of success. Based on the conviction that the reading of novels strongly influences social values and behavioral expectations, a number of key discoveries are presented regarding character behavior and gender, the variations between the work of female and male writers, the similarity of social values employed by widely diverse novelists, and the emergence of three distinct time periods related to alterations in gender expectations. The book points out the basic assumptions held by popular novelists, notes the parameters of human conduct approved by them for their characters, and identifies the ideas seen by them as necessary to their work. Kelley contends that the coherent pattern of social values uncovered through the use of content analysis suggests that the first mass audience, that is, the purchasers of best-sellers, demanded a consensus of ideas in any works that were to sell well, and that these can be seen as models for the multitudes.