Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Vehicle Routing Problem (VRP) is widely dealt with in the last four decades. Methodologies were developed for many variants of VRP by different researchers. This work considers six set of variants of the aforesaid problem normally encountered in sustainable supply chain routing (SSCR) context but have not been given attention to hitherto. These variants of the classical VRP are complex and pertaining to six domains of SSCR. Simultaneous pick-up and delivery problem with maximum route length in the context of reverse supply chain, sequenced pick-up and delivery problem with time windows and heterogeneous vehicles in the domain of constrained supply chain, flexible pick-up and delivery problem with time windows and heterogeneous vehicles in the perspective of resilient supply chain, balanced allocation and routing optimization problem in responsive supply chain, inventory level allocation and routing optimization problem in responsive supply chain and multi-criteria allocation and routing optimization problem in distribution and sourcing channel in collaborative supply chain are the new variants proposed in this research.