Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Die steigende Anzahl verbauter Kfz-Radarsensoren verlangt nach einer Untersuchung von deren gegenseitiger Interferenz. Die vorliegende Arbeit liefert zu diesem Forschungsgebiet Beiträge in Form von Modellen und darauf aufbauenden Analysen. Die Auswirkung von Interferenz auf die Funktionalität von Radarsensoren wird diskutiert, unter anderem auf Basis einer virtuellen Testfahrt und ausgesuchten Szenarien. Zudem wird ein Vorschlag zum kombinierten Einsatz von Interferenz -Gegenmaßnahmen gegeben. The growing number of automotive radars asks for an investigation of their mutual interference. The present work contributes to this research area by providing models and subsequent analyses. The impact of interference on the functionality of radar sensors is discussed on the basis of a virtual test drive and selected scenarios. Furthermore a proposal for the combined use of interference countermeasures is given.