Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Modeling the Invisible" dives into the intriguing challenge of capturing the unobservable: individual perceptions. This book explores how economists, social scientists, and researchers are pushing the boundaries by developing new methods to understand these hidden influences. Imagine using advanced statistical techniques, surveys, and even online behavior analysis to indirectly gauge people's opinions, values, and motivations. "Modeling the Invisible" delves into the exciting world of these new approaches, showcasing their potential to revolutionize our understanding of individual decision-making, market trends, and social phenomena. It's a must-read for researchers, policymakers, and anyone interested in unlocking the power of hidden perceptions that shape our world.