• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Mobile Social Marketing in Libraries

Samantha C Helmick
Hardcover | Engels | Library Technology Essentials | nr. 9
€ 196,95
+ 393 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Snapchat, a new photo and video sharing mobile app logs over 400 million messages every day. Instagram, a similar mobile app boasts over 130 million users. And the 6-second video-making app Vine has skyrocketed to 40 million users within its first year. Discover how you can leverage the popularity of these new mobile social applications for your library by joining these social networks and creating engaging content. Learn how to encourage library patrons to create their own content and tag it with the library's location. Mobile Social Marketing in Libraries walks you through the process of planning, creating, and sharing mobile social marketing content for your library.

This practical handbook leads readers through the process of planning, creating, and sharing mobile social marketing content for their library, offering insight into the essentials of using mobile social marketing apps in the context of library engagement. Successfully advertise a new series of programs, promote traditional resources, and place a hand on the pulse of the library's service community with steps included in this book including:

  • How to Create a Teen Library Tumblr
  • How to Use Snapchat for Library Social Media Marketing
  • How to Provide Reader's Advisory Through Instagram
  • How to Use Instagram for Library Marketing
  • How to Use Vine for Library Instruction
  • How to Host a Library Contest for Twitter
  • How to Create a Facebook Group for a Library Book Club

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
126
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 9

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781442243804
Verschijningsdatum:
20/08/2015
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
147 mm x 231 mm
Gewicht:
317 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 393 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.