Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Die Anzahl der angebotenen mobilen Applikationen in App Stores wächst stetig. Für Android und iOS sind zwischenzeitlich bereits weit mehr als eine Millionen mobile Anwendungen in den jeweiligen Stores verfügbar. Entsprechend hoch ist auch die Konkurrenz zwischen den einzelnen App-Anbietern untereinander. Zunehmend stellt sich daher die Frage, welche Faktoren genau den Kauf einer App beim Nutzer auslösen. Bisher ist jedoch wenig darüber bekannt, wie einzelne Elemente (App-Icon, Screenshots, Preis, Bewertungen, Beschreibungstext, ...) zur Präsentation von mobilen Applikationen in App Stores den Download einer App beeinflussen. Diese Arbeit deckt mit Hilfe einer Conjoint Analyse die Käuferpräferenzen der Nutzer auf. Anschließend werden konkrete und praxisgerechte Handlungsempfehlungen für das Mobile App Marketing in Bezug auf die Ausgestaltung der betrachteten App Store-Elemente formuliert.