Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Produktmanagement ist die beste Organisationsform, um breite Produkt-Portfolios auf Erfolgskurs zu halten. Besonders in mittelstandischen Unternehmen, die oft sehr innovativ und wachstumsorientiert sind, finden Produktmanager ein Umfeld, in dem sie groae Wirkung zeigen konnen. Dieses Buch liefert allen Beteiligten, den Chefs, den Leitern Produktmanagement und naturlich den Produktmanagern selbst das praktische Wissen, um diese Organisationsform erfolgreich umzusetzen. Es unterstutzt Unternehmen, die Produktmanagement neu einfuhren in der Aufbauphase und hilft "typische Fehler" zu vermeiden. Es vermittelt PMs ein klares Bild ihrer Rolle, Verantwortung und Aufgaben. Fur die konkrete Wahrnehmung der PM-Aufgaben werden die wichtigsten, produktbezogenen Marketing-Tools nicht nur vorgestellt, sondern auch deren Anwendung im Detail beschrieben. Doch Methoden und Tools allein machen den PM nicht erfolgreich. Ein Kapitel beschaftigt sich deshalb speziell mit der PM-Personlichkeit und dem vernetzten Arbeiten in der Organisation. Leicht zu lesen, mit vielen Checklisten - ein wirklicher Ratgeber fur Praktiker.