Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Misunderstanding the Internet

James Curran, Natalie Fenton, Des Freedman
Hardcover | Engels | Communication and Society
€ 202,95
+ 405 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The growth of the internet has been spectacular. There are now more than 3 billion internet users across the globe, some 40 per cent of the world's population. The internet's meteoric rise is a phenomenon of enormous significance for the economic, political and social life of contemporary societies.

However, much popular and academic writing about the internet continues to take a celebratory view, assuming that the internet's potential will be realised in essentially positive and transformative ways. This was especially true in the euphoric moment of the mid-1990s, when many commentators wrote about the internet with awe and wonderment. While this moment may be over, its underlying technocentrism - the belief that technology determines outcomes - lingers on and, with it, a failure to understand the internet in its social, economic and political contexts.

Misunderstanding the Internet

is a short introduction, encompassing the history, sociology, politics and economics of the internet and its impact on society. This expanded and updated second edition is a polemical, sociologically and historically informed guide to the key claims that have been made about the online world. It aims to challenge both popular myths and existing academic orthodoxies that surround the internet.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
224
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138906204
Verschijningsdatum:
17/02/2016
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
163 mm x 236 mm
Gewicht:
498 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 405 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.